30 maja 2015

Morze

O, już mam pierwszą wakacyjną fotkę:)
Tak bardzo chciałabym pojechać do katedry oliwskiej na koncert organowy (tęsknię za tym).
Niestety 20.00 to zbyt późno, potem nie doczłapię się PKP do domu.
Już za miesiąc (czyli w wakacje) sezon organowy się rozpoczyna.
Pamiętam, jak kiedyś zatelefonowałam do jakiejś diecezji, w której szkoli się organistów.
Powiedziałam, że gram i że komponuję muzykę i że jest całkiem niezła.
Nie chcieli mnie. Nawet nie dali szansy.
Niestety szkoła tylko dla Katolików. Eeee.
Skomponowałabym wiele pieśni dla Pana.
Jednak to nie jest szkoła ponad wyznaniowa.
Chyba uwierałaby mnie jak za ciasne portki.
Bóg kocha przestrzeń.
Wyznacza jej granice, jednak daje wolność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli byłeś tu, przeczytałeś wpis, pozostaw komentarz, podziel się swoimi spostrzeżeniami z innymi.