30 lipca 2016

Peeling kwasem

Witam wszystkich

Może to nie w temacie, ale przeżyłam ostatnio bardzo duży stres w związku z lekkim oparzeniem skóry kwasem.
Dwa tygodnie temu byłam u kosmetyczki i zrobiła mi na twarzy peeling kwasami owocowymi.
Podobno lekkie stężenie, bo jest lato i dosłownie kilka sekund trzymała to na mojej twarzy.
Niestety popękało mi od tego dużo naczynek i cały czas piekła mnie skóra.
Po dwóch tygodniach pojechałam do Gdańska na zabieg zamykania naczyń krwionośnych laserem.
Na razie jestem jeszcze w niektórych miejscach lekko opuchnięta, pojawiły się też zaczerwienienia i takie malutkie strupki, dlatego nie wiem jeszcze jaki będzie efekt końcowy.
Widzę, że wiele naczyń już teraz poznikało.
Uważam, że wszelkie kwasy kosmetyczne powinny być z rynku kategorycznie wycofane.
Jak poczytałam na forach internetowych o tym jakie ludzie mają z kwasami kosmetycznymi "przeboje", wiem już na pewno, że te zabiegi są bardzo ryzykowne.
Ja akurat specjalnie nie nalegałam na ten zabieg. Chciałam po prostu coś ujędrniającego...
Zaufałam kosmetyczce, która jak co do czego przyszło to umyła od wszystkiego ręce.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli byłeś tu, przeczytałeś wpis, pozostaw komentarz, podziel się swoimi spostrzeżeniami z innymi.