10 września 2015

Imigranci

To co się teraz dzieje z tymi emigrantami, to jakaś masakra!!
Nie będę ukrywała, że jestem przeciwna otwarciu granic dla muzułmanów.
Pomagając należy zachować rozum (w tym wypadku umiar), no chyba, że ktoś pomaga wyłącznie na własne ryzyko.
Jakiś czas temu pisałam o tym, że najlepszym papierkiem lakmusowym dla Chrześcijan, którzy biją się w piersi, że nigdy nie wyprą się Jezusa, jest darmowy bilet do Arabii Saudyjskiej.
Teraz już nie będziemy musieli tak daleko jechać.
Niestety nie jestem tolerancyjna dla fanatyków.
Byłam w Iranie i z fanatyzmem stanęłam oko w oko.
No ale cóż...
Unia obciąży nas wysokimi karami za nie przyjęcie do kraju wyznaczonej liczby uchodźców.
To nie koniec świata.
To Apokalipsa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli byłeś tu, przeczytałeś wpis, pozostaw komentarz, podziel się swoimi spostrzeżeniami z innymi.